ما بلوچیم عزت ما فخر ماست
مشکل ما تفرقه در شهر ماست
ما بلوچ و سیستانی با همیم
آرزوی دشمن ما قهر ماست
........کجاییید؟
+ نوشته شده در سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ساعت 23:12  توسط پرویز سپاهی(دبیر) |
ما را در سایت دلتنگی.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37
ما بلوچیم عزت ما فخر ماست
مشکل ما تفرقه در شهر ماست
ما بلوچ و سیستانی با همیم
آرزوی دشمن ما قهر ماست
........کجاییید؟
+ نوشته شده در سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ساعت 23:12  توسط پرویز سپاهی(دبیر) |
ما را در سایت دلتنگی.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37
بس بین این ریه و کلیه و گوارش و فارما ذهنم نم کشید
آیا کسی هست که بداند در دخمه ی نمور اصطلاحات و داروهای زشت و بدترکیب گیر کردن چه عذاب وحشتناکی دارد؟؟؟
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ساعت 22:53  توسط آرزو عبدالله پور |
ما را در سایت دلتنگی.... دنبال میکنید
برچسب: میسیلیوم, نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37
ما را در سایت دلتنگی.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37
چشم نخل خرما هم به برف روشن شد
همه جفت و سرزنده و خوشـــحــــــال
سهم ما هم،لیز خوردن و افتادن شد
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ساعت 20:8  توسط آمنه رئیسی |
ما را در سایت دلتنگی.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37
ما را در سایت دلتنگی.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37
+چند روزیست که مصرع دومش همش تو ذهنم میگرده...همش هم مصرع اولش یادم میره باید پیداش کنم...و دوباره روز از نو روزی از نو...
+ نوشته شده در شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ساعت 16:50  توسط آرزو عبدالله پور |
ما را در سایت دلتنگی.... دنبال میکنید
برچسب: آلزایمر, نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37
امیدوارم حال همه دوستان خوب باشد...دلم برای همه تنگ شده....امیدوارم هرجا هستین دلتون خوش باشه....چقد زود دیر میشه......
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ساعت 22:48  توسط پرویز سپاهی(دبیر) |
ما را در سایت دلتنگی.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37