دلتنگی....

خرید بک لینک
حال من خوب است...کمی غمگین کمی نالهکمی تنها و افسردمکمی از زندگی سیرمکمی هم فک کنم مردمکمی تب با یه من سرفهکمی امپول و قرص خوردمکمی کم خنده شد لبهامکمی رنجم به سر بردمکمی هم از همه خستمکمی هم با خودم سردمکمی اشکای تکراریکمی هق هق کنم ه دلتنگی.......

ما را در سایت دلتنگی.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37

ما بلوچیم عزت ما فخر ماست

مشکل ما تفرقه در شهر ماست

ما بلوچ و سیستانی با همیم

آرزوی دشمن ما قهر ماست

........کجاییید؟

+ نوشته شده در سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ساعت 23:12&nbsp توسط پرویز سپاهی(دبیر) |


دلتنگی.......

ما را در سایت دلتنگی.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37

من به شدت حس شعریم کپک زده

بس بین این ریه و کلیه و گوارش و فارما ذهنم نم کشید

آیا کسی هست که بداند در دخمه ی نمور اصطلاحات و داروهای زشت و بدترکیب گیر کردن چه عذاب وحشتناکی دارد؟؟؟

+ نوشته شده در سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ساعت 22:53&nbsp توسط آرزو عبدالله پور |


دلتنگی.......

ما را در سایت دلتنگی.... دنبال می‌کنید

برچسب: میسیلیوم, نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37

زخم های قدیمی سر باز می کنند به حرف می آیندنه با صدابا خاطرههمه سکوت این سالها راشعر می کنندمی سرایندو ضجه گام های دخترکی تنهادر کوچه پس کوچه های تردید یک نگاهریتم دغدغه های مضطرب می شودآرام آرامشبهای این شهر رابه استعمار تران دلتنگی.......

ما را در سایت دلتنگی.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37

زاهدان پر از کف و سوت و بشکن شد

چشم نخل خرما هم به برف روشن شد

همه جفت و سرزنده و خوشـــحــــــال

سهم ما هم،لیز خوردن و افتادن شد

+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ساعت 20:8&nbsp توسط آمنه رئیسی |


دلتنگی.......

ما را در سایت دلتنگی.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37

سلاممحض اطلاع دوستان شاعر و شعر دوست و داستان نویس !!!!جلسات کانون هر پنج شنبه ساعت 3تا5در کانون شعر و ادب واقع در پردیس برگزار میشود.....منتظر حضور سبزتان هستیم..... تا پ دلتنگی.......

ما را در سایت دلتنگی.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق....ثبت است در جریده عالم دوام ما

+چند روزیست که مصرع دومش همش تو ذهنم میگرده...همش هم مصرع اولش یادم میره باید پیداش کنم...و دوباره روز از نو روزی از نو...

+ نوشته شده در شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ساعت 16:50&nbsp توسط آرزو عبدالله پور |


دلتنگی.......

ما را در سایت دلتنگی.... دنبال می‌کنید

برچسب: آلزایمر, نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37

سلام....

امیدوارم حال همه دوستان خوب باشد...دلم برای همه تنگ شده....امیدوارم هرجا هستین دلتون خوش باشه....چقد زود دیر میشه......

+ نوشته شده در دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ساعت 22:48&nbsp توسط پرویز سپاهی(دبیر) |


دلتنگی.......

ما را در سایت دلتنگی.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 1:37

صفحه بندی